Secretaris
Vanaf wanneer?
Vanaf 1 maart 2021
Functieomschrijving
-
Opstellen van de agenda
-
Notuleren tijdens de vergaderingen
-
Uitwerken van de notulen
-
Voorbereiden van de jaarlijkse Algemene ledenvergadering.
Opstellen van de uitnodiging
Een overzicht opstellen van de activiteiten van het betreffende jaar (in samenwerking met de leiding)
-
Secretaris@rtc-gym.nl : e-mail box bijhouden
-
Inventarislijst RTC ieder jaar checken en eventueel wijzigen
-
AVG Privacywetgeving bewaken
-
Wijzigingen Kamer van Koophandel doorgeven indien nodig o.a. bestuurswisselingen
-
Huurovereenkomsten e.d. met de gemeente opvolgen
-
Uitwerken/opstellen van brieven/flyers als de leiding/bestuursleden hierbij ondersteuning nodig hebben
-
Geldigheid van certificaten en licenties bewaken o.a. EHBO, Nijntje beweegdiploma
Ondersteunen bij activiteiten:
-
Prima vista
-
Onderlinge wedstrijd
-
Uitvoering
-
Etc
Algemeen lid
Vanaf wanneer?
Per direct
Functieomschrijving
-
Aanwezig zijn bij de bestuursvergaderingen en leden vergaderingen
-
Grote clubactie (begeleiden / aansturen / loten verwerken)
-
Hand en spandiensten bij wedstrijden en feesten zoals sinterklaas en uitvoering
-
Bijhouden van social media
-
Assisteren met wedstrijden (punten tellen aan de teltafel)
-
Organiseren van evenementen voor RTC, bijv het 75 jarig bestaan