Secretaris

Vanaf wanneer?
Vanaf 1 maart 2021 

 

Functieomschrijving

  • Opstellen van de agenda

  • Notuleren tijdens de vergaderingen

  • Uitwerken van de notulen 

  • Voorbereiden van de jaarlijkse Algemene ledenvergadering.
    Opstellen van de uitnodiging
    Een overzicht opstellen van de activiteiten van het betreffende jaar (in samenwerking met de leiding)

  • Secretaris@rtc-gym.nl : e-mail box bijhouden

  • Inventarislijst RTC ieder jaar checken en eventueel wijzigen

  • AVG Privacywetgeving bewaken

  • Wijzigingen Kamer van Koophandel doorgeven indien nodig o.a. bestuurswisselingen

  • Huurovereenkomsten e.d. met de gemeente opvolgen

  • Uitwerken/opstellen van brieven/flyers als de leiding/bestuursleden hierbij ondersteuning nodig hebben

  • Geldigheid van certificaten en licenties bewaken o.a. EHBO, Nijntje beweegdiploma
     

Ondersteunen bij activiteiten:

  • Prima vista

  • Onderlinge wedstrijd

  • Uitvoering

  • Etc

Algemeen lid

Vanaf wanneer?
Per direct  

 

Functieomschrijving 

  • Aanwezig zijn bij de bestuursvergaderingen en leden vergaderingen

  • Grote clubactie (begeleiden / aansturen / loten verwerken)

  • Hand en spandiensten bij wedstrijden en feesten zoals sinterklaas en uitvoering

  • Bijhouden van social media

  • Assisteren met wedstrijden (punten tellen aan de teltafel)

  • Organiseren van evenementen voor RTC, bijv het 75 jarig bestaan

Het huidige bestuur van RTC

Voorzitter

Wie
Madelon Roskam (tot 1 maart 2021)

E-mail

voorzitter@rtc-gym.nl

Ledenadministratie

Wie
Rianne van Oeveren (tot 1 maart 2021)

E-mail

ledenadministratie@rtc-gym.nl

Penningmeester

Wie
Diana Driessen

E-mail

penningmeester@rtc-gym.nl

Secretaris

Wie
Anouk Potjes (tot 1 maart 2021)

E-mail

secretaris@rtc-gym.nl